Shop Mobile More Submit  Join Login
×



Details

Submitted on
December 26, 2013
Image Size
1.2 MB
Resolution
2000×2000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
253
Favourites
7 (who?)
Comments
82
Downloads
1
×
Kingyo High: History Teacher Kagome Yuu by Karikumik Kingyo High: History Teacher Kagome Yuu by Karikumik
ANOTHER RP-GROUP~!!
I HATE DRAWING FULLBODIESOKAY?!?????
I swear i tried to make him normal-looking but nope, ended up like him

stumbled upon :iconkingyohigh: and i just.. jhdasklgsfs + they needed teachers
So here is it- my oc Yuu Kagome!! haven't drawn males in a while hahah

Name: - Kagome, Yuu (Surname, First name)

Age: - 25 years! pretty young for a teacher isn't he?

Gender: - Male

Height: - 191 cm/ circa... 6'3'' ???

Weight: - 89 kg

Class: - HISTORY :iconshaplz:

Club: - no

Likes: (atleast 3) -
- History, duh
- books
- autumn~~
- silence
- classical music
- forests
- when students are quiet and do their tasks correctly
- clouds

Dislikes: (atleast 3) -
-students who are disrespectful towards other people
- loud people
- yelling
- cocky foreign people
- earthquackes
- extreme weather
- bullying :iconimadplz:
- being in crowds



Sexual Preference: - prefers ladies :eyes: aka straight

History: - Yuu spent his childhood in Wakkanai, Hokkaido, he didn't move around until he went to an university. He came from a happy[ upper-middle class] family, till her parents divorced when he was.. 5? Yuu stayed with his mother, soon they got used to it. They had some difficulties at first, but then they managed it. Yuu wasn't very popular at school, but wasn't bullied or anything. His love towards history started here, at school. After he graduated school, he went into an university in Tokyo, he is still learning there.
How he ended up teaching in the school: Yuu was searching for teaching in schools, since he had to live alone. Since he disliked big schools, he thought the small school + nature were perfect, so he started to teach history in the school while studying in university.
ps he is Asuka's uncle [ or her father's brother]

Personality: - Yuu is overall a nice man, with good manners. He hates using his loud voice when he is angry, instead he talks pretty creepily. It just takes a lot for him to be so pissed he starts yelling :iconimsotiredplz:. However, he is very passionate when he talks about history or teaching history :iconshaplz:... . Prone to insomnia.  He smiles a lot. Like a lot. He does understand, that history is quite difficult for many and does his best to explain it to everyone :iconmanlysmileplz:.
He can't really manage being under pressure. Isn't very good at maintaining discipline. a closet pervert aka the pervyness comes out when he will have a girlfriend and acts kind of perverted only with her
Might add more info after rping with him ^^;

might as well as reuse him as a ghost in another rp group
Add a Comment:
 
:iconmiyukyuu:
MiyuKyuu Featured By Owner Dec 28, 2013
finally i get to comment on his app :iconblushuplz:
i love him <333
Reply
:iconkarikumik:
Karikumik Featured By Owner Dec 29, 2013
Awwwiiieee~ :iconteyuplz:

i like him too :iconpapplz:

thank youu~ :iconyuihugplz:
Reply
:iconmiyukyuu:
MiyuKyuu Featured By Owner Dec 29, 2013
np hun ;w; <33
Reply
:icona-hyue:
a-hyue Featured By Owner Dec 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Kagome Yuu :iconzoominplz: My OC's name is Kagawa Yuuto :iconzoomoutplz: They're, like twins OMG!! :iconcannotevenplz:
Reply
:iconkarikumik:
Karikumik Featured By Owner Dec 26, 2013
hahahah :iconlaughsplz:
must be destiny

yes they both look good haha
Reply
:iconpoyuran:
Poyuran Featured By Owner Dec 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
mmmm *lickslips* hi there sensei.
Reply
:iconkarikumik:
Karikumik Featured By Owner Dec 26, 2013
omfg :iconlaughsplz:

he does look handsome tho :iconpapmingplz:
Reply
:iconpoyuran:
Poyuran Featured By Owner Dec 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Hahaha, 
Yui likes older men, she might get a crush :iconcanadaeyebrowsplz:
Her first and only crush was on a teacher she had before so yah. lol
anways, if you ever wanna rp I'm here for ya :iconneveraloneplz:
Reply
:iconkarikumik:
Karikumik Featured By Owner Dec 26, 2013
oooohhh :iconiggybrowsplz:

well.. Yuu wouldn't mind being with a younger girl/woman  :iconhomerhide-plz:


yes, we really should roleplay :iconsuperw00tplz:
Reply
:iconpoyuran:
Poyuran Featured By Owner Dec 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Just note me or comment me, whichever you prefer. :iconniceguyplz:
And omg, I don't why but that homer icon just hit a spot for me.
The longer I stared at it the funnier it became.
I'm dying lol 
Reply
:iconkarikumik:
Karikumik Featured By Owner Dec 26, 2013
I am okay with both of them, but now.. hmm, comments now?


if you are okay with it, why not now~?


____

there's something in this homer icon indeed :iconshaplz:
Reply
:iconpoyuran:
Poyuran Featured By Owner Dec 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yeah, now is fine with me. I have no life QnQ
Would you like to start?


And yes. I've totally been looking for one like that but I could never find one.
That icon is like PERFECT.
Reply
:iconkarikumik:
Karikumik Featured By Owner Dec 26, 2013
what is sleep, it's like 2 AM here hahahaha

why not?

*Yuu is standing in front of the building/schoolhouse*/thoughts: so this is the house i'll be teaching/

___
haha i'm glad i helped
Reply
(1 Reply)
:iconshybutts:
ShyButts Featured By Owner Dec 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
At the class part you can say which subject he teaches so like "class: History"
: 3
I saw you ussually chop off their feet and it does look like you put enough effort in it soooo
WELCOME

Reply
:iconkarikumik:
Karikumik Featured By Owner Dec 26, 2013
ohh... :iconpapmingplz: didn't know that, thank you!!

my hate towards legs is real

YAAAAAAAY
Reply
:iconshybutts:
ShyButts Featured By Owner Dec 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
your hate to legs is so big that he shall float :iconmanlytearsplz:
Reply
:iconkarikumik:
Karikumik Featured By Owner Dec 26, 2013
Floating Yuu-sensei *gets slapped *
Reply
:iconshybutts:
ShyButts Featured By Owner Dec 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
yes :iconpotatodanceplz:
Reply
:iconkarikumik:
Karikumik Featured By Owner Dec 26, 2013
:iconlaughsplz:
Reply
Add a Comment: